Arko van Brakel

Biografie Arko van Brakel is inspirator en ondernemer. Zijn doel is van Nederland het meest ondernemende land van de wereld te maken. Want een ondernemende manier van leven, werken, denken en doen is het antwoord op bijna alle uitdagingen die in onze snel veranderende wereld op ons af komen de …

READ MORE →

Aad Ouborg

Biografie Aad Ouborg wordt in interviews wel ‘de man die marketing ademt’ genoemd omdat hij en zijn merken (Princess en Babyliss) door het toepassen van onconventionele marketingmethoden groot zijn geworden. Emotiemarketing is daar een voorbeeld van. Mensen, onder wie ook zijn personeelsleden, hun familie en vrienden, warm maken voor een …

READ MORE →

Rob de Wijk

Biografie Rob de Wijk is oprichter van het Den Haag Centrum voor Strategische Studies en hoogleraar internationale betrekkingen aan de Campus Den Haag van de Universiteit Leiden. Na een journalistieke periode, werkte hij van 1989 tot 1998 op het Ministerie van Defensie waar hij zich onder meer bezighield met de …

READ MORE →

Mirjam Bink

Biografie Mirjam Bink, groeide op in Otterlo. Na het VWO op het Marnix College in Ede vervolgende ze haar opleiding aan de Hotelschool The Hague. Haar afstudeeropdracht was gelijk het begin van haar ondernemerschap. Het business plan dat zij schreef leidde tot de oprichting van I-recruiting BV, een introductie van …

READ MORE →

Hans Biesheuvel

Biografie Hans Biesheuvel (1965) groeide op in een ondernemersgezin. Eind jaren ’80 koos hij eveneens voor het ondernemerschap en startte een technische groothandel. Dit werd later met de door zijn overgrootvader opgerichte onderneming, de Biesheuvel Groep. “Ik ben geen man van feesten en partijen. Ben nooit op de voorgrond getreden …

READ MORE →